SEO Consultant
Λίγα λόγια για το SEO γενικότερα
Όλο και περισσότεροι χρήστες εμπιστεύονται την Google για την επίλυση των προβλημάτων τους. Καθιστόντας έτσι πλέον απαραίτητο οι επιχειρήσεις να πρέπει να επενδύσουν στην διαδικτυακή παρουσία τους για να μπορέσουν να επιβιώσουν στην σημερινή αγορά. Παρόλο που το Digital Marketing είναι ένα νέο πεδίο ήδη έχει εξελιχθεί με ραγδαίους ρυθμούς προσφέροντας διάφορες τεχνικές προσέλκυσης πελατών για τις επιχειρήσεις. Μία τέτοιου είδους στρατηγική είναι η βελτιστοποίηση προς τις μηχανές αναζήτησης.
SEO (από τα αρχικά Search Engine Optimization) είναι μία στρατηγική Digital Marketing η οποία στοχεύει στην απόκτηση κίνησης στην σελίδα σας από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από ποικίλες στρατηγικές και βελτιώσεις εντός, εκτός σελίδας αλλά και τεχνικές βελτιώσεις έστι ώστε η σελίδα σας να καταλαμβάνει υψηλότερες θέσεις στην κατάταξη όσον αφορά τα σχετικά προϊόντα / τις σχετικές υπηρεσίες και να επιλέγεται περισσότερες φορές από τους χρήστες των μηχανών αναζήτησης. Έτσι προσεκλύοντας περισσότερους χρήστες στην σελίδα σας θα έχετε περισσότερες πιθανότητες να τους μετατρέψετε σε πελάτες σας δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο περισσότερα έσοδα στην επιχείρησή σας.
Ποιός θεωρείται SEO Consultant
SEO Consultant θεωρείται κάποιος ο οποίος κατέχει γνώσεις βελτιστοποίησης ιστοσελίδων προς τις μηχανές αναζήτησης και παρέχει τέτοιες υπηρεσίες σε άλλες επιχειρήσεις ή ιδιώτες με σκοπό την υψηλότερη κατάταξη της ιστοσελίδας και την απόκτηση ενός μεγαλύτερου και πιο στοχευμένου κοινού σε αυτήν. Ένας SEO Consultant αξιοποιεί τις γνώσεις αλλά και την εμπειρία του για να παράγει τα κατάλληλα αποτελέσματα.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε πως ακόμα και η Google αναγνωρίζει την ύπαρξη SEO Expert και αναλύει ότι πλέον οι περισσότερες επιχειρήσεις χρειάζονται πλέον έναν επαγγελματία SEO για να μπορέσουν να ξεχωρίσουν ανάμεσα στον ανταγωνισμό.
Τι κάνει ένας SEO Consultant
Ένας SEO Consultant παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες SEO προς τους πελάτες του. Αναλαμβάνει πολλές ευθύνες ταυτόχρονα. Είναι υπέυθυνος για τον σχεδιασμό, την εφαρμογή και την διαχείριση της συνολικής στρατηγικής SEO της ιστοσελίδας του πελάτη.
Τα οφέλη ενός SEO Consultant για μία επιχείρηση
Αφού αναλύσαμε τα πάντα όσον αφορά το ποιος θεωρείται ένας SEO Expert και το τι κάνει, σε αυτό το κεφάλαιο θα δούμε τι μπορεί να προσφέρει στις επιχειρήσεις.
Αύξηση επισκεψιμότητας
Ένας SEO Specialist μπορεί αρχικά να φέρει μεγαλύτερο αριθμό χρηστών στην σελίδα της επιχείρησης. Καθώς υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός στην αγορά είναι πολύ σημαντικό να ξεχωρίσει η επιχείρησή σας από τον ανταγωνισμό και να επιλέγετε πιο συχνά από τους χρήστες.
Στοχευμένη επισκεψιμότητα
Επιλέγοντας τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά ένας επαγγελματίας SEO μπορεί να στοχεύσει το κατάλληλο κοινό προς το οποίο απευθύνεται η σελίδα της επιχείρησης. Έτσι οι χρήστες θα βρουν τις λύσεις στα προβλήματα τους τις οποίες προσφέρει η επιχείρησή σας.
Περισσότερες μετατροπές
Είναι πλέον γνωστό πως η κατάλληλη εφαρμογή τεχνικών SEO στις σελίδες επηρεάζει τον κύκλο αγορών. Με άλλα λόγια προσφέρει περισσότερα έσοδα στην επιχείρησή σας. Όσο πιο ορατή είναι η επιχείρησή σας στις μηχανές αναζήτησης τόσο μεγαλύτερη πιθανότητα έχετε να αποκτήσετε νέους πελάτες.
Οι Ρόλοι και οι Ευθύνες ενός SEO Consultant
Ένας SEO Consultant αναλαμβάνει ποικίλους ρόλους και ευθύνες ταυτόχρονα. Παρακάτω θα κάνουμε μία αναφορά στις υποχρεώσεις του:
Κατανόηση Της Επιχείρησης και των Αναγκών της
Το πρώτο αλλά και πιο βασικό βήμα μίας επιτυχημένης συνεργασίας SEO είναι η πλήρης κατανόηση των αναγκών αλλά και των δυνατοτήτων της επιχείρησης. Θα πρέπει να ληφθούν υπόψη ποια είναι τα ζητούμενα, το χρονικό διάστημα αλλά και τι πόροι μπορούν να διατεθούν έτσι ώστε αυτά να αποκτηθούν.
Ανάλυση Ανταγωνισμού
Με την βοήθεια της ανάλυσης του ανταγωνισμού μπορείτε να δείτε την πλήρη εικόνα των στρατηγικών που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας και το που βρίσκεσται εσείς σε σχέση με εκείνους. Αυτή η διαδικασία μπορεί να σας βοηθήσετε να βρείτε τι δουλεύει στην αγορά σας και να προσδιορίσετε μία επιτυχημένη στρατηγική SEO για την περίπτωσή σας.
Δημιουργία Πλάνου SEO
Η στρατηγική SEO είναι το πλάνο που θα πρέπει να ακολουθηθεί έτσι ώστε να βελτιωθούν οι κατατάξεις της σελίδας, και ως επέκταση η οργανική κίνησή της. Το πλάνο αποτελείται από κάποιες βασικές πτυχές όπως το τεχνικό SEO, η στρατηγική περιεχομένου και η στρατηγική απόκτησης backlinks.
Διεκπαιρέωση Keyword Research
Το Keyword Research το πρώτο βήμα για την δημιουργία μίας επιτυχημένης SEO καμπάνιας. Απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις, εμπειριά αλλά και υπομονή για να ολοκληρωθεί σωστά. Δημιουργόντας μία λίστα με τα απαραίτητα keywords καθώς και τα χαρακτηριστικά τους, μπορείτε να προσδιορίσετε το πως θα κινηθείτε όσον αφορά την στρατηγική SEO σας. Θα δημιουργήσετε το πλάνο της σελίδας και θα αναγνωρίσετε τα λεγόμενα quick wins για την περίπτωσή σας.
SEO Audit
Στο SEO Audit συμπεριλαμβάνονται ενέργειες όπως έλεγχος ποιότητας περιεχομένου, ανταγωνισμού, παραγόντων εντός & εκτός σελίδας, τεχνικών παραγόντων, αρχιτεκτονικής, ταχύτητας και εμπειρίας των χρηστών της σελίδας σας. Η επίλυση των προβλημάτων της υγείας του ιστοτόπου σας καθώς και η διατήρηση της σε σωστά επίπεδα είναι πολύ βασικά για να καταταχθείτε ψηλά στις μηχανές αναζήτησης.
Συνεισφορά στην Στρατηγική Περιεχομένου
Στην στρατηγική περιεχομένου συμπεριλαμβάνονται ενέργειες για τον σχεδιασμό, την δημιουργία, την παράδοση αλλά και την διαχείριση του περιεχομένου. Πέρα από τα κείμενα τα οποία θα πρέπει να δημιουργηθούν θα πρέπει να προστεθούν και οι κατάλληλες εικόνες αλλά και γενικά τα πολυμέσα.
Διεκπαιρέωση On-Page SEO
Οι εντός σελίδας παράγοντες κατάταξης συμπεριλαμβάνουν πτυχές το URL, τον τίτλο καθώς και την κεφαλίδα της σελίδας δηλαδή τους 3 Βασιλιάδες που θα πρέπει να τοποθετήσετε το επιθυμητό keyword έτσι ώστε να μεγιστοποιηθούν οι προσπάθειες SEO σας. Βέβαια υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που θα πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά το On-Page Audit.
Δημιουργία και Διεκπαιρέωση Στρατηγικής Link Building
Το Off-Page Audit αναφέρεται κυρίως στην ανάλυση των links. Ένα backlink audit είναι απαραίτητο για να βεβαιωθείτε ότι είστε στην σωστή τροχιά όσον αφορά του ήδη αποκτημένους συνδέσμους. Είναι σημαντικό επίσης να προσδιοριστεί η στρατηγική των backlinks που θα χρειαστείτε έτσι ώστε να καταταχθείτε πιο ψηλά για τις λέξεις κλειδιά οι οποίες σας ενδιαφέρουν.
Συνεργασία με διάφορα μέλη της Ομάδας
Ένας SEO Consultant θα πρέπει να αναθέτει εργασίες στα μέλη της ομάδας καθώς και να προσδιορίζει τα χρονικά διαστήματα στα οποία θα πρέπει να ολοκληρωθούν αυτές. Θα πρέπει επίσης να επικοινωνεί σωστά με τα μέλη της ομάδας για να επιτευχθεί η μέγιστη αποδοτικότητα και ως επέκταση, πιο γρήγορα αποτελέσματα.
Ανάλυση και Δημιουργία Αναφορών
Ανά τακτά χρονικά διαστήματα θα πρέπει να δημιουργούνται αναφορές έτσι ώστε να μένουν ενήμεροι οι πελάτες του. Τέτοιες αναφορές θα πρέπει να δείχνουν εν συντομία τα αποτελέσματα των ενεργειών SEO έτσι ώστε να είναι κατανοητές και περιεκτικές.
Πως μπορεί κάποιος να γίνει SEO Consultant
Για να μπορέσει κάποιος να γίνει SEO Consultant θα πρέπει να λάβει υπόψη του τις παρακάτω πτυχές:
Κατανόηση SEO
Ένας SEO Consultant θα πρέπει να κατέχει όλες τις απαραίτητες γνώσεις SEO. Γνώσεις όπως το πως δουλεύουν οι μηχανές αναζήτησης, πως δουλεύει το SEO καθώς και τους διάφορους τύπους SEO.
Εμπειρία
Όταν οι πελάτες ψάχνουν έναν SEO Specialist ένα από τα πρώτα πράγματα τα οποία αναλύουν είναι η εμπειρία του. Ένας SEO ο οποίος έχει μεγαλύτερη εμπειρία θα μπορέσει να αποφύγει τα λάθη και να παράγει πιο γρήογρα αποτελέσματα.
Άριστη Ικανότητα Επικοινωνίας
Είναι βασικό κάθε επιτυχημένος SEO να μπορεί να μάθει να επικοινωνεί αποτελεσματικά με την ομάδα του διαχειρίζεται. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να βελτιώσει την ικανότητα επικοινωνίας του και να είναι σε θέση να εξηγεί το “τι”, το “πως” αλλά και το “γιατί” θα γίνουν οι ενέργειες.
Διαχείριση Budget
Συνήθως οι επιχειρήσεις διαθέτουν συγκεκριμένο budget για την προώθηση των ιστοσελίδων τους. Ένας SEO Consultant θα πρέπει να κινηθεί εντός των ορίων αυτού το budget έτσι ώστε να καταφέρει τα περισσότερα δυνατά αποτελέσματα.
Διαχείριση Χρόνου
Ένα αίσθημα καταιγισμού σίγουρα θα καταβάλει οποιονδήποτε SEO Expert κάποια στιγμή. Οι εργασίες και οι ευθύνες είναι πολλές και είναι δύσκολο να τις ολοκληρώσει κανείς όλες σε σύντομο χρονικό διάστημα. Για αυτό ένας SEO Consultant θα πρέπει να μάθει να διαχειρίζεται τον χρόνο του αλλά και να δίνει προτεραιότητα στις πιο σημαντικές.
SEO Case Studies
Ζητήστε SEO Προσφορά